Monday, April 16, 2012

Pengastugan slår upp dörrarna

Hej alla!

Här i pengastugan sitter jag och delar med mig av olika sätt att tjäna ihop lite extra pengar online. En del av det jag kommer dela med mig går skala upp till en heltidsinkomst om man är villig att jobba hårt, medans andra metoder är mer begränsade men ger resultat snabbt. Häng med ut i cyberrymden och upptäck alla de sätt som finns att tjäna pengar på!

Jag har sysslat med olika online-metoder i flera år nu, och under resans gång har jag gjort många misstag som jag hoppas kunna få er att undvika. Vissa metoder kräver tekniskt kunnande eller någon hundralapp att komma igång med, medans andra kräver absolut ingenting förutom viljan att jobba. Tanken är att jag kommer börja skriva om enklare metoder och sakta presentera mer avancerade koncept.

Kom ihåg, det räcker inte bara med att läsa, i slutändan måste DU ta tag i saker och ting!


No comments:

Post a Comment